S4H HotelOnline
W ostatnim czasie rzeczywistość w branży hotelarskiej znacząco się zmieniła. Restrykcje związane z epidemią wirusa COVID-19 narzuciły na właścicieli obiektów noclegowych, pracowników części hotelowej jak również gastronomicznej szereg obowiązków i ograniczeń. Brak lub ograniczony kontakt z gośćmi hotelowymi wymusił na całej branży konieczność do jeszcze większego inwestowania w systemu komputerowe pozwalających nie tylko na ograniczenie kontaktu fizycznego jak również zwiększenie szybkości obsługi klientów.
Właśnie z tych powodów powstał S4H HotelOnline – zestaw aplikacji które mają za zadanie nie tylko zminimalizować kontakt pomiędzy pracownikami a gośćmi hotelowymi, ale również przyspieszyć obsługę gości z pominięciem recepcji czy pomóc w komunikacji pomięrzy pracownikami.
Rezerwacje
Pierwszą aplikacją wchodzącą w skład S4H HotelOnline jest S4H Booking 2 czyli aplikacja do składania rezerwacji przez stronę internetową. Pozwala ona na zamówienie pokoi hotelowych, pakietów pobytowych i innych ofert (np kort tenisowy) poprzez bardzo prosty system składający się z kilku podstron. Każdy z modułów pozwalający na zarezerwowanie danego typu produktu można wyłączyć na życzenie klienta, tak samo jak na życzenie klienta istnieje możliwość przygotowania indywidualnego szablonu graficznego.
Podgląd pobytu
Kolejną aplikacją S4H HotelOnline jest Panel klienta – gość obiektu noclegowego posiadający konto w systemie S4H Hotel&Spa ma możliwość zalogowania się przez stronę internetową i pozyskania danych o swoich rezerwacjach (zarówno aktualnych jak i historycznych). Może on również zobaczyć listę rachunków przypisanych do niego konta i je opłacić za pomocą systemów szybkich płatności. Umożliwi to nie tylko kontrolę wydatków jakie zostały poniesione przez gościa podczas jego pobytu w hotelu, ale również w znaczący sposób przyspieszy rozliczenia z klientem.
Sprzątanie
Kontrola czystości pokoi jest jednym z najważniejszych elementów podczas obsługi gości. Właściwe zarządzanie statusami pokoi i informowanie osób odpowiedzialnych za sprzątanie jest kluczowe dla poprawnego działania obiektu noclegowego. Dzięki S4H CleanRoom 2 można w prosty sposób przypisywać odpowiednie pokoje dla konkretnych osób. Dodatkowo aplikacja pozwala na zgłaszanie usterek jak również odpowiednim użytkownikom na oznaczenie ich jako naprawionej.
Zamów sobie do pokoju
Obiekty hotelowe, które używają dodatkowo naszego oprogramowania dla gastronomii oraz posiadają stanowiska POS mogą dodatkowo zaoferować swoim klientom specjalną wersję aplikacji S4HOnline Zamów. Klient poprzez panel klienta w S4H HotelOnline może dokonać zamówienia do swojego pokoju. Obsługa przyjmująca zamówienie na POS otrzyma informację z jakiego pokoju zostało złożone zamówienie oraz kto je składał. Dane te będą automatycznie uzupełnione przez system – zamawiający musi wskazać tylko co chce otrzymać i jaką formę płatności wybiera.