Reklama elektorniczna w obiektach gastronomicznych i hotelach

Reklama elektorniczna w obiektach gastronomicznych i hotelach

[dropcap]P[/dropcap]rezentowanie swoich produktów szerszej grupie potencjalnych klientów ma na celu zwiększenie sprzedaży, a tym samym zwiększenie zysków firmy. Reklamy otaczają nas ze wszystkich stron, ale większość właścicieli firm prowadzących lokale gastronomiczne czy obiekty noclegowe za reklamę uważa materiał umieszczony poza własnym lokalem, który ma przyprowadzić do obiektu nowych klientów. Co jednak kiedy klient już wejdzie do lokalu czy hotelu?

Możliwe sytuacje są dwie: klient pozostanie i skusi się na oferowane przez firmę produkty lub też pójdzie do konkurencji. Należy więc swoje produkty zareklamować również wewnątrz lokalu. Weźmy tutaj dla przykładu restaurację lub inny lokal gastronomiczny, który jest odwiedzany dziennie przez wiele potencjalnych klientów. Po wejściu do takiej restauracji potencjalny klient rozgląda się i poza wystrojem lokalu musi zobaczyć coś co przekona go do pozostania i zapoznania się całym menu. Najczęściej jest to reklama wybranych potraw w formie graficznej zawierające dodatkowo mały opis potrawy oraz cenę.

Nie jest tajemnicą, że człowiek w dzisiejszych czasach kupuje oczami, dlatego wszystkie agencje reklamowe i osoby odpowiedzialne za marketing prześcigają się w pomysłach jak przyciągnąć uwagę klienta. Reklama w lokalu nie musi konkurować z produktami innych firm – powinna przyciągnąć uwagę, ale nie wypalać oczu jaskrawymi barwami. Ilość miejsca jest również ograniczona ze względu na samą powierzchnię jaką mamy do wykorzystania, a to oznacza, że często należy zrezygnować z promowania kilku produktów na rzecz tego jednego wybranego.

Rozwiązaniem tego problemu jest zastosowanie ekranów telewizyjnych, które będą wyświetlać automatycznie zaprogramowane informacje. Ważnym więc jest, aby urządzenia i oprogramowanie jakie już znajduje się już w lokalu umożliwiało wyświetlanie informacji na ekranie zewnętrznym (np.: na telewizorze). Nie oznacza to jednak ograniczanie się do ekranów o sporych rozmiarach. Może być to mały ekran, który będzie prezentował produkty, a w razie konieczności informacje o stanie zamawianych produktów lub usług związanych z zmówieniem dla klienta. Sytuacja taka ma miejsce w kinach kiedy to klient kupujący bilet widzi wybrane miejsce na podglądzie sali, a przez resztę czasu wyświetlana jest tam reklama.

Nasze oprogramowanie umożliwia podłączenie ekranów zewnętrznych dlatego kupując je nie będzie potrzeby inwestowania pieniędzy w nowy program do obsługi monitorów i poświęcania czasu na jego obsługę.

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *