Hotel zautomatyzowany – przyszłość już dzisiaj
Możliwość zakupu produktu z automatycznym wysłaniem go z magazynu do firmy kurierskiej to nie nowość. Samodzielne kasowanie produktów w supermarkecie nikogo już nie dziwi. Autonomiczne prowadzenie się samochodu – nudy. Otwieranie głównego wejścia do hotelu o drugiej w nocy oraz wydanie karty po zameldowaniu – tak może być wszędzie. Z pomocą przychodzi oprogramowanie hotelowe od S4H.
Nowocześnie w branży hotelowej
Automatyzacja w sposób nieprzerwany wkracza w kolejne biznesy uzupełniając i wspomagając pracowników firm i instytucji. Nie omija to branży hotelowej, która każdego roku wdraża kolejne nowinki w różnych obiektach na całym świecie. Sprawdzanie czy wszystkie okna są zamknięte po wymeldowaniu gościa, zmiejszenie temperatury czy nawet wyłączenie świateł w nieużytkowanym pokoju to standardy w każdym nowym obiekcie.
Technologia nie jest zarezerwowana jedynie dla budynków, ale coraz częściej wspomaga w bezpośredniej obsłudze gościa hotelowego. Ma to szczególne znaczenie dla hoteli i obiektów noclegowych w przypadku chęci obsługi gości przy minimalnej ilości personelu, który często ma wyznaczone również inne zadania.
Klient po północy
Jest to szczególnie widoczne w późnych przyjazdach klientów obiektów noclegowych do pokoju. Właśnie w takich sytuacjach oprogramowanie hotelowe pozwala rozwinąć skrzydła.
Obsługa osoby w późnych godzinach nocnych, a nie rzadko wczesnoporannych wymaga czujności osoby dyżurującej. Często jest to rozwiązywane za pomocą dostatecznie głośnego dzwonka, co jednak w obecnych czasach jest rozwiązaniem zbędnym. Powierzanie meldowania gości pracownikowi ochrony również może być brzemienne w skutkach.
Oprogramowanie hotelowe takie jak trzeba
Rozwiązanie jest jednak bardzo proste – właściwe oprogramowanie hotelowe S4H. To właśnie dzięki możliwości podłączenia wielu typów urządzeń, jak również integracja z zewnętrznymi systemami sprawia, że gość hotelowy może przebyć do hotelu o dowolnej porze.
Po dokonaniu rezerwacji za pomocą systemu S4H Hotel Online i uzupełnieniu przez rezerwującego wszystkich wymaganych danych (takich jak na przykład tablica rejestracyjna pojazdu) system może sam w dniu przyjazdu otworzyć bramę wjazdową na parking bez konieczności ingerencji osób trzecich – mają one swoje zadania, a nie szukanie czy ktoś może lub też nie może wjechać na teren obiektu.
W samym już obiekcie czeka w recepcji Kiosk hotelowy z oprogramowaniem hotelowym S4H, który w wybranych językach przeprowadzi późnych podróżników przez proces meldowania. Wszystko to przez czytelny i prosty interface dostosowany również dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Odczyt rezerwacji, pobranie płatności za pomocą karty czy wydruk paragonu nie będzie stanowił problemu, a ta cała procedura zakończona może zostać wydaniem karty do pokoju. Wszystko to bez potrzeby obecności personelu hotelowego.
Właśnie przybył do naszego obiektu gość, który został automatycznie obsłużony, a jest środek nocy.
Rozwiązanie dla każdego
Czy takie rozwiązanie zarezerwowane tylko dla nowych obiektów. Oczywiście, że nie! Zamki nie muszą czytać kart magnetycznych – mogą również posiadać klawiaturę numeryczną. Nie musimy posiadać kiosku hotelowego, aby wpuszczać klientów do pokoi. Wszystko uzależnione od sposoby w jaki działa dany obiekt.
Wystarczy skontaktować się z S4H i zapytać o nasze rozwiązania. Pomożemy, wyjaśnimy i podpowiemy. Pomożemy rozwijać Twój biznes nowocześnie.