CleanRoom 1.27 – nowa wersja, więcej możliwości
[dropcap]C[/dropcap]leanRoom to nasze oprogramowanie typu housekeeping, które pomaga w zarządzaniu pokojami hotelowymi przeznaczonymi do sprzątania. Zamiast zapisywania informacji na kartkach, dzwonienia na recepcję czy używać walki-talki każda osoba odpowiedzialna za sprzątanie może w prosty i łatwy sposób odczytywać i zmieniać status pokoi jakie musi posprzątać. W nowej wersji wprowadziliśmy kilka istotnych udogodnień i rozwiązań.
Zmianą jaka będzie zauważalna dla każdego użytkownika jest nowy wygląd aplikacji, nie opierający się jedynie na zmianie jej kolorystyki. Zmieniony system nawigacji pozwala na szybsze i bardziej intuicyjne nawigowanie pomiędzy poszczególnymi elementami systemu. Ma to szczególne znaczenie gdyż całą aplikację można uruchomić na telefonach z systemem Android (wyposażonych standardowo w przeglądarkę Chrome) oraz z iOS w trybie pełnoekranowym, a aplikacje zamieścić na ekranie startowym podobnie jak zwykłą aplikację systemową.
Kolejnym ułatwieniem jest możliwość przypisywania różnych statusów dla poszczególnych zadań housekeepingu. Oznacza to, że od wersji Hotel&Spa 1.27 przy zmianie statusu pokoju z czystego na inny będzie możliwość wybrania czy pokój jest brudny, do odświeżenia, do sprzątania pobytowego itd. Dzięki temu osoba sprzątająca ma możliwość szybszego sprawdzenia jaką usługę ma wykonań bez potrzeby czytania opisu zadania.
Ponieważ w aplikacji przybyło więcej statusów to ich sposób filtrowania został również udoskonalony. Nasz system hotelowy przeznaczony do zarządzania pokojami otrzymał menu, za pośrednictwem którego można w bardzo prosty sposób filtrować listę pokoi po statusie jak i przypisanym użytkowniku (nasze/wszystkie). Dodatkowo prosta wyszukiwarka pozwalająca na wyszukanie nazwy pokoju pozwala szybko odnaleźć interesujące nas pomieszczenie, co ma znaczenie przy dużej ilości pokoi w hotelu.
CleanRoom w nowej wersji posiada również opcję wymuszenia sprawdzenia posprzątania pokoju. Jest o opcja, po zaznaczeniu której status pokoju posprzątanego zamiast na „czysty” zmienia się na „do sprawdzenia”. Osoba odpowiedzialna za kontrolę czystości w pokojach może następnie status takiego pokoju zaznaczyć jako czysty lub jako brudny (z możliwością zamieszczenia komentarza). Osoba, która dokonała kontroli będzie wyszczególniona w odpowiednim polu moduły Housekeeping w S4H Hotel&Spa.
Kolejna ważna zmiana dotyczy systemu zgłaszania usterek. Każdy użytkownik może zostać przypisany do danej grupy usterek, dzięki czemu osoba odpowiedzialna za elektrykę i klimatyzację nie będzie widzieć na swojej liście usterek należących na przykład do hydrauliki. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie ma potrzeby wchodzenia w listę usterek poszczególnych pokoi.
Zachęcamy wszystkich bardzo serdecznie do zapoznania się z naszym nowym systemem CleanRoom.