Kiosk hotelowy – czy warto go posiadać w hotelu?
Technologia otacza nas na każdym kroku i towarzyszy nam w każdej minucie życia. Dzisiaj większość spraw załatwimy przez telefon (choć nie chodzi o możliwość dzwonienia), jedzenie nam przywiozą, pobyt zarezerwujemy przez S4H HotelOnline Booking, a klucze do pokoju odbierzemy… z kiosku hotelowego? Tak!
Robienie zakupów w kasie samoobsługowej jest dzisiaj czymś zupełnie normalnym. Na danej powierzchni można zamontować znacznie więcej punktów kasowych co szybko pozwala na dokonanie zakupów większej ilości klientom. Dokładnie taka sama zasada dotyczy kiosków hotelowych – tutaj jednak ich funkcja może być dwojaka.
W dużych obiektach noclegowych kiosk umieszczony w recepcji pozwala na znaczne przyspieszenie meldowania kolejnych gości hotelowych. Redukcja czasu oczekiwania sprawia, że wszyscy są zadowolenia z szybkiego rozpoczęcia swojego pobytu.
W przypadku mniejszych obiektów (nie wykluczając również tych dużych) kiosk pozwala na szybkie i automatyczne zameldowanie gości hotelowych, łącznie w wydaniem kart dostępowych do pokoi.
Co posiada S4H Kiosk Hotelowy?
Nasze oprogramowanie wraz z całym niezbędnym osprzętem to prosty interface dla użytkownika obsługiwany na ekranie dotykowym zamkniętym w eleganckiej i znakomicie wykonanej obudowie. Dodatkowo w zależności od wymagań może być on wyposażony w podajnik kart magnetycznych oraz drukarkę fiskalną. Możliwość zamontowania terminala kart płatniczych do dodatkowy atut.
Czego można dokonać za pomocą kiosku hotelowego?
Dzięki bezpośredniemu połączeniu S4H Kiosk Hotelowy z bazą programu S4H Hotel&Spa nasz produkt może nie tylko dokonać meldunku osoby, która już posiada rezerwację. Możliwe jest również dokonanie na miejscu nowej rezerwacji, jej opłacenie i wydanie karty dostępowej do pokoju. Takie rozwiązanie pozwala na możliwość obsłużenia gościa rozpoczynającego pobyt w hotelu bez potrzeby obecności recepcjonisty.
Oczywiście sposób przeprowadzania transakcji w postaci wydawanego dokumentu lub też formy płatności za pomocą karty płatniczej może być indywidualnie ustalany w właścicielem obiektu. Samo oprogramowanie pozwala oczywiście na wybór języka.
Kiosk hotelowy to coraz częściej wybierane udogodnienia dla klientów hotelu. To szybki i prosty sposób na zwiększenie wydajności lub też odciążenie pracowników w obsłudze klientów. Możliwość wyboru osprzętu samego kiosku, jak również mnogość zamków i innych urządzeń wspieranych przez oprogramowanie S4H sprawia, że jest to jedna z najlepszych propozycji na rynku.